top of page

Klachtenreglement

Heeft u een klacht of verbeterpunt?

Wij doen ons best om u elke dag de zorg te bieden die het beste bij u past. Daarbij houden we zoveel mogelijk rekening met uw wensen en voorkeuren. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. We vinden het heel waardevol als u dat met ons wilt delen, ook al is dat soms lastig om te zeggen. Door uw ervaring te bespreken, kunnen we samen zoeken naar een oplossing. Bovendien helpt uw feedback ons om onze zorg steeds beter te maken.

​

Hoe kunt u een klacht bij ons indienen?

U kunt uw klacht eenvoudig via dit formulier met ons delen. Wij nemen uw klacht altijd serieus en zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen om de klacht te bespreken en samen tot een oplossing te komen.

 

Wilt of kunt u de klacht niet rechtstreeks met ons bespreken, of wilt u hierbij onafhankelijke ondersteuning?

Dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. De onafhankelijke en ondersteunende klachtenfunctionaris gaat dan in gesprek met u en neemt uw klacht verder in behandeling. Wilt u alleen advies over hoe u met een situatie om kunt gaan? Dan kunt u ook terecht bij Klachtenportaal Zorg, zonder meteen een klachtenprocedure te starten.

 

Vul het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg in of stuur een e-mail naar info@klachtenportaalzorg.nl.

 

U kunt de informatiekaart hieronder raadplegen voor meer informatie over de klachtenprocedure via Klachtenportaal Zorg. Ook leest u hier meer informatie over het klachtenreglement van Klachtenportaal Zorg.

bottom of page